Public Relations

Οι Δήμόσιες Σχέσεις αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι στην επικοινωνιακή μας πολιτική, αυξάνοντας το διάστημα παραμονής μας στην αγορά. Παράλληλα συνδυάζουν ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων υπηρεσιών για τη δημιουργία, την ενίσχυση και την προάσπιση της εικόνας επιχειρήσεων και οργανισμών (είτε προϊόντων, είτε υπηρεσιών).
Εργαλεία Δημοσίων Σχέσεων
  • Δελτίο Τύπου : Ενημερώστε και διαμορφώστε την επιθυμητή εικόνα της επιχείρησης σας.
  • Συνέντευξη Τύπου: Διοχετεύστε τις ειδήσεις σας στους δημοσιογράφους
  • Εφαρμογές και διαχείριση της εικόνας της επιχείρησης , ηλεκτρονικά .
  • Ενημερώστε το προσωπικό σας για όλα τα επιχειρησιακά σας ζητήματα.
  • Επιβραβεύστε όλα τα αξιέπαινα συμβάντα στην επιχείρηση σας.
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων
  • Ανθρώπινο δυναμικό.
Σήμερα ο τρόπος επικοινωνίας έχει αποκτήσει μια νέα μορφή στην σύγχρονη αγορά με τη χρήση των Social Media. Αυτός ο νέος δίαυλος επικοινωνίας είναι άμεσος και χωρίς επιπλέον κόστος χρέωσης. Σε πολλές περιπτώσεις φαίνεται να έχει αντικαταστήσει την τηλεφωνική επικοινωνία και τη χρήση του e-mail.
Επίσης ο πελάτης μπορεί σήμερα να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιοι είμαστε, χωρίς να έχει έρθει καν σε προσωπική επαφή μαζί μας. Τα παραπάνω είναι οι βασικοί παράγοντες που δε θα μπορούσαν τα στελέχη των Δημοσίων Σχέσεων να αγνοήσουν τα Κοινωνικά Δίκτυα, αφου πλέον μπορούν να μας εκπροσωπήσουν στην σύγχρονη αγορά.
Όπως αρμόζει στις Στρατηγικές των Δημοσίων Σχέσεων, δηλαδή υπεύθυνα, με ήθος και σοβαρότητα αναλαμβάνω τη διαχείριση και την ενίσχυση της εικόνας σας διαδικτυακά. Οι κατευθυντήριες γραμμές και οι λύσεις που δίνονται, επιλέγονται με βάση:
  • Tη μελέτη της πρόσφατης εικόνας σας στην αγορά
  • Tην εικόνα του ανταγωνισμού σας
  • Tους στόχους μας
  • Tο Budget σας
Οι Δημόσιες Σχέσεις
Πρέπει να εφαρμόζονται σε κάθε είδους επιχείρηση η φορέα, ανεξάρτητα το μέγεθος και το είδος. Άλλωστε το μέγεθος και οι ανάγκες είναι οι βασικοί παράγοντες στρατηγικού σχεδιασμού. Εδώ να τονίσω ότι, εγώ απ’ ευθύνομαι σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα μπορεί και πρέπει να εφαρμόζονται σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, πολιτικά κόμματα, μεμονωμένα προϊόντα η σειρές, ενώ τέλος μπορεί να αφορά και πρόσωπα. Ως σύντομο ορισμό, θα λέγαμε ότι είναι η διαχείριση της φήμης, σαν αποτέλεσμα των πράξεων, των μηνυμάτων και της αντίληψης των άλλων για το μήνυμα μας.
Με απλά λόγια, η εφαρμογή Δημοσίων Σχέσεων αυξάνει τις πελατειακές σχέσεις, ενισχύει την εμπιστοσύνη, οργανώνει το εσωτερικό της επιχείρησης, ενημερώνει επίσημα τους ενδιαφερόμενους για την κοινή γνώμη και τις εξελίξεις αντίστοιχα.
Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης.

Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο.

Δημόσιες σχέσεις έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα

Marketing έχει να κάνει με το κόστος και τις πωλήσεις.

Επισκεφθείτε Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s